Werken via Piket

Administratief medewerker bedrijfsbureau – Zuid-Holland

Introductie

Ben jij klaar voor een afwisselende baan waarbij geen dag hetzelfde is? Waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei? Dan is deze functie iets voor jou

Organisatie

Onze opdrachtgever is een veelzijdige aannemer uit het Groene Hart. We zijn een specialist in bodemwerkzaamheden en bieden een breed scala aan duurzame oplossingen voor complexe bodemprojecten met onze disciplines op het gebied van Groen, Infra, Bagger en Heiwerken. We zijn een echt familiebedrijf dat zich iedere dag maximaal inzet om ons doel te bereiken: ‘het realiseren van de betere werken.’

Functie

Het verrichten van alle voorkomende administratieve werkzaamheden ten behoeve van het bedrijfsbureau. De werkzaamheden bestaan o.a. uit:

Notuleren van vergaderingen en uitwerken van verslagen;

Aanvragen van offertes bij onderaannemers en leveranciers, uitwerken en versturen van prijsopgaven;

Het maken van prijsvergelijkingen en uitwerken van inkoopcontracten;

Opstellen en aanpassen van (werk) plannen voor de uitvoering;

Aanvragen van vergunningen en het doen van meldingen;

Archiveren van documenten en werkmappen;

Assisteren en opstellen van termijnen en betalingen.


Functie-eisen

Minimaal MBO werk- en denkniveau;

Kunnen werken in teamverband;

Een goede motivatie, flexibiliteit en stressbestendigheid;

Geen 9-5 mentaliteit;

Affiniteit met Microsoft Office.


Aanbod

Jaarcontract bij Piket met uitzicht op vast;

Een betrokken, open en informele werkomgeving;

26 vakantiedagen en 13 ADV dagen;

Opleidingen afgestemd op jouw persoonlijke loopbaan;

Toegang tot meer dan 150 onlinetrainingen op platform GoodHabitz.


Inlichtingen

Laurian Huizing

Vragen?

Neem contact op met

Laurian Huizing

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.