Werken via Piket

Administratief medewerker Calculatie en Aanbestedingen – Twente

Introductie

Ben jij graag de spil van een afdeling en vind je aanbestedingen, prekwalificaties en offertetrajecten interessant? Werk je graag in een familiebedrijf?

Herken jij jezelf in onderstaande kernwoorden?

  • Organiseren;
  • Plannen;
  • Communiceren;
  • Beheren;
  • Ondersteunen;
  • Accuraat.

Lees dan snel verder!

Organisatie

Al sinds 1964 is onze opdrachtgever een stabiele en gezonde aannemer in de ondergrondse infra. Ooit uit ondernemerschap en trots gestart op zolder met een saldo van 1.000 gulden en 3 medewerkers en uitgegroeid anno 2022 tot een bedrijf met een jaarlijkse omzet van 180 miljoen euro en ruim 700 eigen medewerkers.

Onze opdrachtgever levert een compleet pakket op het gebied van de ondergrondse infra van Nederland. Gas, water, elektra, telecom en warmte: voor hun opdrachtgevers voeren zij een zeer breed scala aan projecten uit, van klein tot groot en zeer variërend in complexiteit. Zij bieden ervaring, kennis en kunde in alle stappen van het proces. Vanaf consultancy en engineering tot en met projectmanagement, levering, nazorg en garantie.

Onze opdrachtgever is een middelgrote speler in de Nederlandse markt. Groot genoeg om alle expertise in eigen huis te hebben en klein genoeg om slagvaardig te kunnen werken en te zorgen voor betrokkenheid bij alle medewerkers. Zij werken graag als partner met haar opdrachtgevers samen.


Functie

In deze functie beheer je verschillende mailboxen. Hier ontvang je alle aanvragen op die je vervolgens gaat inboeken in het systeem. Het kan dan gaan om: aanbestedingen, offertetrajecten of prekwalificaties.

Wanneer onze opdrachtgever wordt uitgenodigd om deel te nemen aan een aanbesteding dan ga jij aan de slag met:

De aanbesteding inboeken in het systeem, dit systeem genereert een overzicht die tevens dient als overzicht voor de directie en bedrijfsleiders om overzicht te hebben in alle lopende aanvragen.

Je maakt een eerste scan van de aanbestedingsdocumenten zodat een bedrijfsleider een eerste goede indruk krijgt wat de inhoud is van de aanbesteding. 

Je zet alle belangrijke data omtrent de aanbesteding in de agenda’s van het team. In de aanbesteding wordt gewerkt met deadlines dus aan jou de belangrijke taak om de planning goed te bewaken.

Als aannemer krijgen zij de mogelijkheid om vragen te stellen aan de opdrachtgever over de inhoud van de aanbestedingsdocumenten, dit houdt in dat je intern meerdere afdelingen  betrekt zodat we een goede (risico) analyse kunnen maken. Je stuurt de documenten naar de verschillende afdelingen zoals Juridische zaken, P&O, KAM en Financiële afdeling.

Je vult de tenderdocumenten in en zorgt ervoor dat deze tijdig ondertekend worden. Denk hierbij aan: Verklaringen, aanbestedingsdocumenten en referenties. 

Na verzending aan opdrachtgever werk je het systeem bij zodat deze weer up to date is.

Daarnaast ontvangt de tenderafdeling offerte aanvragen vanuit het ‘werkveld’. Ook deze aanvragen boek je in voor de calculators. Op het moment dat de offerte is verwerkt door de calculator dan zorg jij voor een goede afhandeling en verzending. Ook hierbij houd jij alles up-to-date.

In deze functie heb je tot slot een ondersteunende rol als het gaat om het verzamelen van informatie voor tenders, kwalificaties, erkenningsregelingen en contractbeheer. Je plant afspraken in de agenda’s om de aanbestedingen en offertes door te nemen met verschillende stakeholders.

Functie-eisen

  • Je bent minimaal in het bezit van een mbo-4 diploma;
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar;
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende systemen en MS Office kent geen geheimen voor jou; 
  • Je hebt affiniteit met werkprocessen en project- en contractadministratie.

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wanneer je al ervaring hebt op een calculatie, inkoop- of tenderafdeling dan is dit een pre, maar geen must. De kennis van techniek en ondergrondse infra maak je gaandeweg eigen.

Aanbod

Je gaat aan de slag voor minimaal 32 uur en maximaal 40 uur per week. Je verdient een salaris vanaf €2600,- bruto per maand o.b.v. fulltime. Dit is afhankelijk van je ervaring. 

  • Jaarcontract bij Piket met uitzicht op vast dienstverband bij onze opdrachtgever of Piket;
  • Toegang tot meer dan 150 onlinetrainingen op platform GoodHabitz;
  • Vakantiegeld en een goed pensioen;
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen, genoeg dus om even lekker tot rust te komen of een mooie reis te maken;
  • Alles om je werk goed uit te kunnen voeren, denk hierbij o.a. aan een laptop en telefoon;
  • Veel vrijheid en zelfstandigheid bij het uitvoeren van je werkzaamheden;
  • Goede en familiare sfeer bij een familiebedrijf waarin de mens centraal staat. We werken hier met zijn allen hard, maar overwerken is niet de standaard.
  • Een gezonde werk-privé balans staat bij ons altijd voorop;

Inlichtingen

Linde Regtering

Vragen?

Neem contact op met

Linde Regtering

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.