Werken via Piket

Coördinator Kwaliteit, Arbo en milieu – Barneveld

Introductie

Het streven van een Coördinator Kwaliteit, Arbo en Milieu (KAM) is een duurzame en veilige werkomgeving creëren voor iedereen. Wij zoeken iemand met deze ambitie voor een werkweek van 32 tot 40 uur. Het is niet vereist dat je alle aspecten van de functie al volledig beheerst; je leert tijdens je werk alle ins en outs.

Organisatie

Je gaat aan de slag bij een groeiend familiebedrijf. Het bedrijf bedient onder andere bouwbedrijven, architecten, projectontwikkelaars, gemeenten en (semi)overheidsinstellingen. Je wordt onderdeel van een hecht team van ongeveer 80 personen, die nauw samenwerken. Ontwikkeling en kwaliteit staan hoog in het vaandel, maar het vinden van plezier is ook een prioriteit!

Functie

Je gaat aan de slag als Coördinator KAM. De takenpakket is veelzijdig en uitdagend. Het ene moment verzorg je een medische keuring, het andere moment schrijf je een verbetervoorstel. Je hebt een verantwoordelijke rol: je voert audits en veiligheidsinspecties uit en je adviseert collega’s en stakeholders. Je zorgt dat alle KAM informatie is geborgd, je houdt de certificeringen op orde en je houdt de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten.

Een belangrijke taak van jou is je collega’s en klanten laten zien dat KAM leeft binnen de organisatie. Als coördinator ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s en externen. Je bent in staat om hen mee te krijgen in jouw visie op Kwaliteit, Arbo en Milieu. Mensen kunnen gemakkelijk bij je aankloppen en je gaat altijd open de dialoog aan. Hierdoor creëer je draagvlak voor jouw expertise binnen de hele organisatie. 


Functie-eisen

Veiligheid staat voor jou op de eerste plaats. Geen uitdaging is te groot voor jou, je kunt goed omgaan met stressvolle situaties en je bent proactief van aard. Een gezellige, leerrijke en stimulerende werkomgeving is voor jou essentieel. Je bent sociaal, geïnteresseerd en ondernemend. Daarnaast kan je het volgende aanvinken:

  • Je hebt (minimaal) een afgeronde studie op mbo-niveau 4;
  • je hebt 2 tot 3 jaar recente ervaring met het werken in een vergelijkbare functie;
  • je bent in het bezit van VCA-Vol en een rijbewijs B;
  • je bent en blijft op de hoogte van de wet- en regelgeving rondom Arbo en Milieu;
  • je bent bereid scholing te volgen op het gebied van intern auditen volgens norm 19011;
  • je neemt met plezier deel aan noodzakelijke cursussen.


Aanbod

  • Een brutosalaris tussen € 2.964,01 en € 4.869,47 per 4 weken, afhankelijk van opleiding en ervaring (op fulltime basis), exclusief TSF (tijdspaarfonds).
  • Contract voor 32-40 uur per week.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de bouw-cao, inclusief bouwpensioenfonds en Anw-hiaatverzekering.
  • Laptop/tablet en telefoon van de zaak.
  • Uitzicht op een vast contract.
  • Opleidingen en trainingen voor verdere ontwikkeling!


Sollicitatie

Linde Regtering

Vragen?

Neem contact op met

Linde Regtering

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.