Werken via Piket

Financieel administratief medewerker – Utrecht

Introductie

Zoek jij een veelzijdige en uitdagende functie en ben jij zelf flexibel nauwkeurig? En zoek jij een functie voor 24 tot 40 uur per week? Dan ben jij wellicht de juiste kandidaat!

Organisatie

Als administratief medewerker heb jij zicht op de cijfers van deze infra aannemer. Vanuit deze organisatie worden bruggen gebouwd, dijken versterkt en elektrotechnische installaties onderhouden of aangelegd. De medewerkers wordt een dynamische en spannende werkomgeving geboden met persoonlijke begeleiding, gericht op interne doorgroei en ontwikkeling.

Functie

  • Samen met de afdeling zorg je voor een goede overdracht naar een voor een nieuw boekhoudprogramma, Exact;
  • Je stelt interne bestel- en facturatiebonnen op;
  • Je zorgt voor een zorgvuldige afhandeling van alle inkoopfacturen;
  • Je zorgt voor een accurate actuele administratie;
  • Wanneer het druk is beantwoord je binnenkomende telefoontjes, jij bent de 2e lijn.

Functie-eisen

  • Ervaring met Exact is een pré;
  • Een afgeronde diploma op minimaal mbo 4 niveau;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Kennis van Microsoft Office.

Aanbod

Wat je mag terugverwachten:

  • Salaris in overeenstemming en gebaseerd op werkervaring;
  • Functie voor 24-40 uur per week;
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Toegang tot meer dan 150 onlinetrainingen op platform GoodHabitz;
  • Een jaarlijks teamuitje met jouw collega’s bij Piket.

Veel vrijheid en zelfstandigheid bij het uitvoeren van jouw werkzaamheden.

Inlichtingen

Linde Regtering

Vragen?

Neem contact op met

Linde Regtering

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.