Werken via Piket

KAM Coördinator – Roosendaal

Introductie

Zie jij het als uitdaging om een lerende organisatie aan de hand te nemen? Bedrijfsprocessen onder de loep te nemen en te optimaliseren. En ervoor te zorgen dat de kwaliteit, veiligheid en milieuzorg op de projecten naar een hoger niveau gebracht wordt. Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Organisatie

Het bedrijf ontwerpt, bouwt, onderhoudt, beheert en exploiteert infrastructuur. Met vestigingen en diverse dochterbedrijven, deelnemingen en eigen (elektrisch) materieel biedt het bedrijf een waaier aan disciplines, dicht bij de klant. Ook werkt het bedrijf als marktleider in de wegenbouw en de productie van asfalt aan omvangrijke multidisciplinaire projecten om de complete infrastructuur te realiseren. Dagelijks werken ruim 2000 gedreven collega’s samen aan de bereikbaarheid en leefbaarheid van Nederland. 

Functie

De (hoofd)vestiging zit in Roosendaal, maar dit betekent zeker niet dat jij hier de hele dag zit. Je bent juist veel op pad om in contact te komen met de projecten. Juist het feit dat je zichtbaar bent zorgt ervoor dat een bijdrage levert aan de organisatie.

Je geeft de eerste dag introducties aan nieuwe medewerkers, zodat zij goed geïnformeerd en veilig aan het werk kunnen. Ook kom je regelmatig op de projecten voor adviesbezoeken en om met name werkvoorbereiders, uitvoerders en projectleiders te coachen en adviseren op het gebied van veiligheidszaken en vergroot je het veiligheidsbewustzijn. De doelstelling daarin is helder, het bedrijf heeft recent trede 4 behaald en hierin willen we ons nog meer bekwamen en dit borgen.

Naast veiligheid is kwaliteitsbewaking een belangrijk onderdeel van je functie, denk hierbij aan de bewaking van alle normeringen (ISO, VCA en diverse beoordelingsrichtlijnen) en het implementeren, bewaken en bijhouden van verschillende procedures, waaronder (ongevals)onderzoeken, toolboxmeetings en managementrapportages. Ook het uitvoeren van interne audits en het begeleiden van externe audits zoals VCA, ISO, CO2-prestatieladder en de Safety Culture Ladder hoort bij jouw taken. Op milieugebied houd jij je bezig met milieu registraties en opvolging van milieu-incidenten.

Jij bent het aanspreekpunt voor Kwaliteit, Arbo, Milieu en Veiligheid!


Functie-eisen

Als persoon ben je iemand die communicatief is en gewend is om als stakeholder met verschillende collega’s te spreken en als sparringpartner te fungeren. Daarnaast vind je het leuk om juist ook met de bedrijfsmatige kant bezig te zijn waarbij je ons bedrijf en de bedrijfsprocessen effectiever en efficiënter maakt. Verder:

  • Heb je een HVK opleiding afgerond, of ben je bereid deze te halen;
  • Heb je kennis op het gebied van kwaliteit, arbo, milieu en veiligheid;
  • Ben je bij voorkeur fulltime (40 uur) beschikbaar, 32 uur is bespreekbaar;
  • Heb je systeemkennis ten aanzien van ISO 9001, ISO 14001, VCA;
  • Heb je kennis in de wereld van wegenbouw, waterbouw en/of riool en betontechniek;
  • Ben je proactief, praktisch en een verbinder!


Aanbod

  • Een hybride functie voor 32 tot 40 uur per week;
  • Een salaris afgestemd op jouw kennis en ervaring. Wij betalen per 4 weken, dus in 13 periodes uit;
  • 25 vakantiedagen en 15 roostervrije dagen;
  • Je valt onder de Bouw-cao en ontvangt een goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • Gezien onze duurzame missie krijg je van ons een elektrische auto, met laadpas voor heel Europa.


Sollicitatie

Martijn Machin

Vragen?

Neem contact op met

Martijn Machin

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.