Introductie
Werk jij graag aan het optimaliseren en realiseren van de doelstellingen van je team op het gebied van klant, rendement, medewerkers, processen en innovaties? Lees dan snel verder!
Organisatie
Onze opdrachtgever verzorgt het complete traject rond de aanleg van complexe telecominfrastructuur. Zij leveren meerwaarde door een betrouwbare en innovatieve businesspartner te zijn voor netwerkeigenaren binnen en buiten de telecomwereld.
Er werken circa 2.000 medewerkers voor onze opdrachtgever en zij zijn internationaal actief.
Functie
Als operationeel manager van het Beheer & Assurance team stuur je teamleiders en projectleiders aan. Jouw totale afdeling bestaat uit dertig medewerkers. Deze collega’s op deze afdeling zijn 24/7 bezig met het oplossen van servicetickets, netwerkstoringen en het realiseren van na-aansluitingen op het telecomnetwerk. Het werk wordt samen met diverse partners gedaan waardoor er in totaal zo’n zestig collega’s in het veld werkzaam zijn.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren en realiseren van de doelstellingen van je team op het gebied van klant, rendement, medewerkers, processen en innovaties. Met jouw leiderschap combineer je ‘harde’ componenten van effectief organiseren, basis van de werkprocessen op orde en de ‘zachte’ componenten van sturing.
Voor deze functie worden de komende jaren veel ontwikkelingen verwacht, zowel bij klanten, intern en een toename van het ticketvolume. Dit vergt anticiperen en een speciale focus op IT en procesoptimalisatie waardoor je de productie en financiële resultaten verder weet te optimaliseren. Tevens betekent dit doorontwikkeling van je partners en innovatie op nieuwe IT technieken.
In deze rol ben je lid van het managementteam en richt jij je ook op brede organisatievraagstukken zoals veiligheid, klant op 1, innovatie en medewerker ontwikkeling. Er wordt een groot omgevingsbewustzijn verwacht; ontwikkelingen in de markt, bewegingen van stakeholders, innovatie zet je om naar visie en vertaal je naar de afdeling.
Functie-eisen
Je bent iemand die een goede dynamiek en relatie met de klant kan creëren. Je doorziet en overziet verhoudingen en kunt omgaan met spanningsvelden tussen tactisch, klantwens en realiteit van de (dagelijkse) operatie.
Naast dat je details van het werk leuk vindt, is een bredere blik gewenst waarin je de complexiteit van de markt en onze opdrachtgever kent. Je bent bekend met de ins & outs van het klantcontract en stuurt op de gestelde KPI’s, werkt samen met de klant aan ketenverbeteringen.
Daarnaast beschik je over:
• HBO werk- en denkniveau.
• Leidinggevende ervaring in telecom infra of fieldengineering glasvezel is een pré.
• Ervaring met aansturen van externe partijen en logistieke processen.
• Verbinder die rekening houdt met eisen en belangen van alle stakeholders.
• Ervaring met relatiemanagement en omgevingsmanagement.
Aanbod
• Een salaris tussen de €3.721 en €4.237, gebaseerd op 38 uur
• Ook young professionals met ambitie worden uitgenodigd om te solliciteren.
• Een auto passend bij jouw functie
• Een telefoon en laptop van de zaak
• De mogelijkheid om hybride te werken
• Een goede pensioenregeling
• Gratis spinninglessen bij de opdrachtgever op kantoor
• Overige voorwaarden overeenkomstig met die van de opdrachtgever
Inlichtingen
Linde Regtering06 82 84 29 50
Sollicitatie
Linde Regtering06 82 84 29 50