Werken via Piket

Manager procesbeheersing – Den Haag

Introductie

Is het plannen en organiseren van projecten op jouw lijf geschreven? Ga jij gestructureerd te werk? En pak jij verantwoordelijkheid? Dan past de functie, Manager Procesbeheersing, bij jou!

Organisatie

Onze opdrachtgever is een dienstverlenende partner binnen de (semi) publieke sector en richt zich op het gebied van groen (beheer, onderhoud en aanleg) en gladheidsbestrijding. Stukje bij beetje maken zij Nederland netter, duurzamer, groener en mooier. Ze werken met negen vestigingen landelijk. Je komt dus te werken bij een veelzijdig bedrijf waar geen dag hetzelfde is en je draagt jouw steentje bij aan een prettigere en leefbare openbare ruimte! Uiteraard krijg je de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen door middel van het behalen van certificaten en/of het volgen van cursussen/opleidingen. Je werkt met gedreven fijne collega’s die net als jij passie voor het vak hebben. Er hangt een informele sfeer en de lijnen tussen het binnen- en buitenwerk zijn kort.

Functie

Als Manager Procesbeheersing ben je verantwoordelijk voor het organiseren en implementeren van de projectprocessen. Aan jou de taak om het projectteam aan te sturen en waar nodig te corrigeren. In samenwerking met jouw collega’s stel je KPI’s vast. Je bewaakt de voortgang van diverse planningen en bent verantwoordelijk voor het inrichten en implementeren van risicomanagement. Als Manager Procesbeheersing zorg jij voor een optimale uitvoering van het project. Kortom, een uitdagende baan!

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met procesmanagement en –beheersing in bouw- of onderhoudsprojecten;
  • je hebt ervaring met en kennis van UAV-GC contracten;
  • je bent in het bezit van rijbewijs B;
  • je hebt affiniteit met onderhoud, beschikt over een analyserend vermogen en je hebt geen moeite met het aansturen van collega’s;
  • je beschikt over communicatieve vaardigheden, politieke sensitiviteit en gaat accuraat te werk;
  • het werken in een team gaat jou goed af, je bent een echte teamspeler. Maar je bent ook zelfredzaam en toont eigenaarschap;
  • je bent minimaal 4 dagen beschikbaar en bent bereid zowel vanuit huis als op locatie te werken.

Aanbod

  • Een passend salaris;
  • je valt onder de CAO hoveniersbedrijf;
  • je krijgt bij een vast fulltime dienstverband 35 vakantiedagen;
  • je ontvangt een laptop, mobiele telefoon en eventueel een tablet;
  • je krijgt een auto van de zaak tot beschikking;
  • thuiswerkbeleid aanwezig.

Inlichtingen

Martijn Machin

Vragen?

Neem contact op met

Martijn Machin

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.