Introductie
Heb jij jouw diploma al een tijdje in bezit en ben je toe aan een functie waar je kunt doorgroeien? Heb je organiserend vermogen en vind je het leuk om contact met klanten te hebben? Dan is dit echt een rol voor jou!
Organisatie
Deze organisatie is een familiebedrijf en dat is nog steeds te merken aan de cultuur.
Wanneer je op kantoor komt werken word je daarom ook echt als een familielid beschouwt.
Op kantoor worden veel verschillende werkzaamheden uitgevoerd voor grote netbeheerders door heel Nederland. Denk hierbij aan dataverwerking, plantekeningen, engineering, werkvoorbereiding en nog veel meer. Door de grote hoeveelheid verschillende werkzaamheden groeien veel mensen door naar gespecialiseerde takken en functies. Deze bestaan uit o.a. projectleider, teamleider, engineer en ook accountmanager.
Functie
Je wordt onderdeel van een van de projectteams die zich inzet in het Ondergrondse net data voor netbeheerders, hiervoor ga je leren werken met diverse teken programma’s zoals Autocad, Smallworld of andere GIS-systemen. Ervaring is geen must, je wordt zorgvuldig ingewerkt.
Door de jarenlange ervaring van onze opdrachtgever in de ondergrondse netten is veel kennis in huis om opdrachten flexibel en uitvoerbaar op te pakken. Dit houdt in dat iedereen nauw met elkaar samenwerkt en veel communiceert. Je bent dus zelfstandig aan het werk en kunt altijd terugvallen op jouw collega’s.
Functie-eisen
Er zijn geen opleidingen die exact aansluiten bij de werkzaamheden die je als Medewerker Databeheer uitvoert. Op deze manier wordt aan mensen zonder ervaring in de technische sector een kans geboden om het vak te leren in de praktijk. Ben je gemotiveerd en heb je interesse in de techniek? Dan ben je hier aan het juiste adres; een no-nonsense bedrijf waar hard gewerkt wordt en gezelligheid de boventoon voert.
Wij vragen:
- Afgeronde MBO opleiding;
- Communicatief vaardig;
- Nieuwsgierig en gemotiveerd om nieuwe dingen te leren;
- Vaardig met de computer.
Aanbod
Wat je mag terugverwachten:
- Salaris in overeenstemming en gebaseerd op werkervaring;
- Opleidingsbudget;
- Uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, 13 ADV dagen, 8% vakantiegeld;
- Mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken;
- Leuke en leerzame activiteiten met de personeelsvereniging;
- De inzet van een laptop en telefoon;
- Toegang tot meer dan 150 onlinetrainingen op platform GoodHabitz;
- Een jaarlijks teamuitje met jouw collega’s bij Piket;
- Werken bij een familiebedrijf waarin de mens centraal staat;
- Veel vrijheid en zelfstandigheid bij het uitvoeren van je werkzaamheden.
Inlichtingen
Linde Regtering