Werken via Piket

Omgevingscoördinator – Gelderland

Introductie

Ben jij een kei in het verzamelen van informatie en ben je graag in contact met verschillende partijen? Als omgevingscoördinator neem je het voortouw bij nieuwe projecten voor de aanleg van glasvezelaansluitingen bij nieuwbouw woningen. Daarbij ben jij het centrale aanspreekpunt voor overheden, woningbouwcorporaties, projectontwikkelaars en andere landelijke partners en stakeholders. Word jij hier enthousiast van? Lees dan snel verder! 

Organisatie

Verbindingen maken, dat is iets wat onze opdrachtgever al 60 jaar doet! zij verzorgen het complete traject rond de aanleg van complexe telecominfrastructuur. Zij leveren meerwaarde door een betrouwbare en innovatieve businesspartner te zijn voor netwerkeigenaren binnen en buiten de telecomwereld. Maar nooit alleen, ze werken altijd samen. En ze zorgen ervoor dat de ander daardoor optimaal kan presteren. Ze blijven continu slimme oplossingen bedenken om zichzelf en hun partners beter te maken. Nu, morgen en daarna!

Functie

Gesprekken met gemeentes, projectontwikkelaars; informatie zuig jij op als een spons! Voor een nieuwe afdeling bij onze opdrachtgever die glasvezel aansluitingen gaat realiseren voor nieuwbouw projecten zijn wij voor onze opdrachtgever op zoek naar een omgevingscoördinator.

In deze functie zal je verantwoordelijk zijn voor de coördinatie van de voorbereiding op het bouwproces. Je gaat zoveel mogelijk informatie ophalen die voor onze opdrachtgever van belang is voordat zij beginnen aan de uitvoering van een project. Daarbij zorg je voor de juiste afstemming met betrokkenen binnen en buiten de organisatie en kijk je samen naar de mogelijkheden en kansen. Jij bent hierin de verkenner die voorop gaat!

Als omgevingscoördinator ben je het visitekaartje van onze opdrachtgever in de markt. Je zit bij alle overleggen over nieuwe- en lopende projecten van nieuwbouw woningen in jouw regio en vergaart informatie die van belang is voor de aanleg van het glasvezelnetwerk. Daardoor zijn ze altijd op de hoogte van de lopende initiatieven én weten ze vooraf de uitzonderingen in de uitvoering zodat ze op een efficiënte manier kunnen werken! Daarnaast weet jij heel helder de technische informatie uit de interne organisatie te vertalen naar de voor externe partijen begrijpbare informatie, zodat het belang van onze opdrachtgever en hun klant goed vertegenwoordigd is.

Je bouwt een relatie op met o.a. gemeenten, wegbeheerders en nutsbedrijven in jouw regio en bent voor hen het aanspreekpunt. Daarom zal je in deze rol vaak onderweg zijn, maar voor een gedeelte kan je dit ook vanuit huis doen.


Functie-eisen

Jij bent goed in het opbouwen en onderhouden van relaties en vindt het leuk om in de auto te stappen om er op uit te gaan. Je bent communicatief vaardig en kunt oplossingsgericht meedenken met de stakeholders ten behoeve van de projecten. Daarnaast:

  • Je hebt HBO werk en denkniveau.
  • Je hebt ervaring in de telecom en weet hoe een aansluiting tot stand komt.
  • Je hebt ervaring in nieuwbouw en met de daarbij horende stakeholders.
  • Je bent representatieve en enthousiaste gesprekspartner.


Aanbod


  • Een salaris tussen de €3.635 – €4.398, gebaseerd op 38 uur, volgens de CAO Kleinmetaal en Techniek.
  • 25 vakantiedagen en 13 adv-dagen, bij een fulltime dienstverband.
  • 8% vakantiegeld.
  • Een auto passend bij jouw functie.
  • Een telefoon en laptop van de zaak.
  • De mogelijkheid om hybride te werken, met een thuiswerkvergoeding van €2 per dag.
  • Een goede pensioenregeling bij pensioenfonds PMT.
  • Gratis spinninglessen.
  • Mogelijkheid om jouw studerende kinderen op te geven voor Educatie4all. Jouw kinderen krijgen een maandelijkse toelage wanneer ze studeren.


Inlichtingen

Linde Regtering

Vragen?

Neem contact op met

Linde Regtering

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.