Werken via Piket

Omgevingsmanager – Oss

Introductie

Als Omgevingsmanager ben je verantwoordelijk voor het conditioneren van de omgeving, waaronder het verzorgen van het stakeholder management en communicatie in de wijk/omgeving gedurende de looptijd van het project. Hierin betrek je de juiste personen op het juiste moment en ken je (of leer je kennen) de omgeving en betrokkenen in relatie tot het project.

Organisatie

Familiebedrijf met ruim 75 jaar ervaring en de derde generatie actief binnen de organisatie. Anno nu werken ruim 800 medewerkers dagelijks aan infrastructurele projecten voor water, energie en telecommunicatie in heel Nederland.

Van het uitwerken en engineeren van de projecten tot en met de nazorg. Ze hebben alle disciplines in huis, leiden mensen op en passen waar mogelijk innovatieve technieken toe.

Met het Leidinghuis en Energiehuis bieden ze een uniek concept voor technische ontwikkeling, onderhoud, storingsafhandeling en materiaal warehousing. Een samenwerking die garant staat voor optimale ondersteuning, kennisdeling en vernieuwende ideeën.

Functie

  • Opstellen en bijhouden van het participatieplan;
  • Controle van ingekomen opdrachten en communicatie met stakeholders inclusief vastlegging van deze communicatie;
  • Het opstellen van rapportages, BLVC, schouwplan en plannen van aanpak;
  • Het organiseren van bijeenkomsten;
  • Registreren van onder andere klachten/complimenten, schades, etc;
  • Samenwerken binnen een projectteam aan de voorbereiding en de realisatie van projecten vanuit omgevingsmanagement;
  • Het inventariseren van benodigde vergunningen, meldingen en ontheffingen t.b.v. projecten;
  • Inventariseren en evalueren van kansen en risico’s op het gebied van kwaliteit en omgeving;
  • Eerste aanspreekpunt van externe partijen (o.a. bewoners, gemaante) op projectlocaties in samenwerking met kwaliteit- en veiligheidsmedewerkers;
  • Participeren in overleggen op afdelings- en projectniveau met interne en externe partijen;

Functie-eisen

  • Aantoonbare ervaring (minimaal 3 jaar) in het schrijven van plannen en goed kunnen schakelen tussen disciplines en stakeholders;
  • HBO/WO werk- en denkniveau, waarbij je geordend en gestructureerd kunt werken;
  • Goede kwaliteits- en veiligheidsperceptie en het kunnen uitdragen van het beleid hieromtrent;
  • Een hoge mate van zelfstandigheid en flexibiliteit. Geen moeite met werken tussen diverse standplaatsen en/of projecten;
  • Een communicatief sterke persoonlijkheid (in woord en geschrift). Je bent in staat om helder en onderbouwd te kunnen presenteren;

Aanbod

  • Een functie binnen een familiaire onderneming, waarbij je onderdeel uitmaakt van een klein zelfstandig team. Aantal werkuren in overleg;
  • Een informele wijze van samenwerken, open en eerlijke communicatie, waar jij ook de ruimte krijgt om jouw visie te delen;
  • Salaris tussen de 3500 en 5000 bruto in het M&T Technische installatie bedrijven CAO met 38 vakantiedagen en oa een (elektrische) auto van de zaak

Sollicitatie

Twan Nabuurs

Vragen?

Neem contact op met

Twan Nabuurs

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.