Werken via Piket

Projectadministrateur – Zwolle

Introductie

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Projectadministrateur, met relevante werkervaring en wil je je steentje bijdragen aan de energietransitie, dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Wij zijn een toonaangevend bedrijf met meer dan 150 jaar ervaring in de bouw van boven- en ondergrondse leiding- en kabelinfrastructuren. Onze expertise strekt zich uit tot diverse projecten, waaronder windmolenparken, zonneparken, gasinstallaties en waterstofleidingen. We nemen het volledige proces op ons, in nauwe samenwerking met andere bedrijven binnen ons netwerk. Op deze manier dragen we aanzienlijk bij aan de aanpak van een van de meest urgente uitdagingen van deze tijd: de energietransitie.


Functie

Als projectadministrateur ben jij, ter ondersteuning van de controllers in de regio, de financiële spil binnen onze infraprojecten. In deze dynamische functie houd jij je bezig met de administratie van projecten en meerjarige raamcontracten, zoals urenbewaking en facturatie. Ook onderhoud jij het contact met de externe partijen en leg je contact met interne stakeholders om de juistheid, volledigheid en hygiëne van de administratie te borgen. Zo help je mee om inzicht te geven in nog te factureren projecten, schakel je hierover met de betrokken collega’s en draag je bij aan een optimale cash positie van de regio. Wil jij een uitdagende functie met verantwoordelijkheid? Dan is dit iets voor jou.

Functie-eisen

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Affiniteit met cijfers en beschikken over goed mondelinge en schriftelijke communicatie in de Nederlandse taal;
  • Je bent leergierig en je wil je graag verder blijven ontwikkelen;
  • Je bent nauwkeurig, analytisch en hebt overtuigingskracht;
  • Je gaat geen uitdaging uit de weg en onderneemt direct actie als dat nodig is;
  • Sterk in details en in staat om die samen te vatten op hoofdlijnen;
  • Communicatief vaardig, en een assertieve- en proactieve sparringpartner voor de business;
  • Je hebt de ambitie om vanuit jouw expertise de organisatie verder te ontwikkelen;
  • Goede beheersing van Excel en ERP systemen is een must. 

Aanbod

We heten je welkom in een open organisatie, met korte lijnen en vlotte, plezierige contacten. Je krijgt veel ruimte en verantwoordelijkheid en we hechten veel waarde aan jouw inbreng en initiatief. Onze organisatie denkt en werkt altijd vanuit het geheel; tegelijkertijd hebben we veel oog voor jou als individu. We zijn oprecht geïnteresseerd in jouw wensen en gaan graag het gesprek met je aan over hoe jij je werk wilt invullen en hoe je je verder wilt ontwikkelen. Dat laatste stimuleren en faciliteren we, met trainingen, opleidingen en coaching. Maar ook door je de kans te bieden om de stap te maken naar een andere plek in het bedrijf.

  • Een bruto maandsalaris tussen de € 2.774 en € 4.127 ,- ,
  • Afhankelijk van wat je aan ervaring met je meebrengt en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed pensioen (CAO Metaal & Techniek);
  • 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een laptop en een smartphone. Kortom; alles om jouw functie goed uit te kunnen oefenen;
  • Veel ontwikkelmogelijkheden, onder meer via onze eigen Academy en via praktijkgerichte trainingen, o.a. gegeven door je eigen professionele collega’s en omdat wij het belangrijk vinden dat jij jezelf blijft ontwikkelen, bieden wij jou de mogelijkheid om opleidingen en trainingen te volgen binnen je vakgebied.

Inlichtingen

Laurian Huizing

Vragen?

Neem contact op met

Laurian Huizing

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.