Introductie
Wil jij het eerste aanspreekpunt zijn ten tijde van storingen aan verkeerslichten, netwerkverbindingen, het spoor of een grote zeesluis? En zorg jij ervoor dat deze storingen zo goed en snel mogelijk verholpen worden, lees dan verder!
Organisatie
Onze opdrachtgever is het servicepunt voor storingen van een landelijke organisatie die infrawijd projecten heeft. Je komt terecht in een team van 15 mensen, binnen het team is er een open en ontspannen sfeer. Collega’s staan voor elkaar en helpen elkaar als dit nodig is.
Functie
Als Incident Coördinator ben je verantwoordelijk voor het klantgericht afhandelen van incidenten. Je zorgt ervoor dat klanten en monteurs tijdig en goed geïnformeerd worden. Je gaat hierbij uit van de commerciële belangen van de opdrachtgever en van de noodzaak om klanten goed te bedienen, te binden en te behouden. Het is jouw uitdaging om de administratie daarbij actueel en adequaat vast te leggen. Je volgt als eerste aanspreekpunt de meest actuele stand van zaken. De eerste 8 tot 10 weken wordt je ingewerkt. Daarna ga je meedraaien met een ervaren team waarna je zelfstandig aan de slag gaat.
Werkzaamheden:
• Het afhandelen van calls, denk hierbij aan het controleren van de ingevoerde data van jezelf als ook regelmatig van je collega’s ten behoeve van kwaliteitsdoeleinden;
• Het telefonisch informeren en aansturen van monteurs met als doel het incident te verhelpen of op te lossen conform de gestelde afspraken met opdrachtgever;
• Het bewaken van responstijden en functiehersteltijden;
• Het signaleren van knelpunten en trends in de werkzaamheden en daarbij het registreren van suggesties ten behoeve van verbetering van communicatie en procedures.
Functie-eisen
• Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
• Heb je al ervaring in een functie met veel klantcontact, dan is dit een pré;
• Communicatief sterk;
• Je bent 36 uur per week beschikbaar en je bent bereid om ook avond- en nachtdiensten te draaien.
• Je werkt in de volgende diensten, dit weet je 4-6 weken van te voren:
- Vroeg: 6:00 – 14:00;
- Dag: 8:00 – 16:00 of 9:00 – 17:00;
- Laat: 16:00 – 22:00 (vanuit huis);
- Nacht: 22:00 – 6:00 (eens in de 4 weken, vanuit huis)
• Je bent bereid om naar het kantoor in Houten te komen, maar kan ook thuiswerken.
Aanbod
• Salaris tussen de €2.300,- en €2.700,-;
• 25 vrije dagen;
• Door de wisseldiensten ontvang je een onregelmatigheidstoeslag;
• Genoeg ruimte voor ontwikkeling;
• Uiteraard ligt er een laptop en telefoon klaar;
• Toegang tot meer dan 150 onlinetrainingen op platform GoodHabitz.
Inlichtingen
Laurian Huizing