Werken via Piket

Technisch administratief medewerker – Hattem

Introductie

Word jij onze organisatorische kracht? Als technisch administratief medewerker speel jij een sleutelrol in het efficiënt afhandelen van administratieve taken voor werkvoorbereiding en uitvoering. Flexibel, gestructureerd en onmisbaar als verbindende schakel binnen het team. Ervaring in techniek is een pré, maar geen must. Klaar voor deze uitdaging? Solliciteer vandaag nog!

Organisatie

Sinds 1964 is dit bedrijf een stabiele en gezonde speler in de ondergrondse infrastructuur. Ooit gestart vanuit ondernemerschap en trots, met een bescheiden begin op zolder met een startkapitaal van 1.000 gulden en slechts 3 medewerkers. In 2024 is het bedrijf uitgegroeid tot een organisatie met een jaarlijkse omzet van 200 miljoen euro en meer dan 700 eigen medewerkers. De organisatie staat bekend om haar vooruitstrevendheid in alle facetten van de ondergrondse infrastructuur, wat bijdraagt aan de mogelijkheden voor doorgroei binnen de gehele organisatie.

Functie

Als technisch administratief medewerker vervul je een centrale rol in het team door efficiënt administratieve taken te verzorgen ter ondersteuning van werkvoorbereiding en uitvoering. Dankzij jouw flexibele instelling schakel je moeiteloos tussen verschillende taken en zorg je voor een gestructureerde werkomgeving. Je bent de essentiële schakel in communicatie, ondersteuning en uitvoering binnen ons team.

Ervaring in de techniek is een pluspunt, maar niet noodzakelijk voor het succesvol vervullen van deze functie.

Je taken omvatten onder andere:

  • Het aanmaken van opdrachten zodra ze binnenkomen;
  • Onderhouden van contacten met de engineeringafdeling;
  • Voorbereiden van werkmappen;
  • Bestellen van benodigde materialen;
  • Beheren van de mailbox;
  • Aanvragen van vergunningen;
  • Overboeken van werkbegrotingen en kostenramingen in het systeem.

Als jij gedreven bent om in een dynamische omgeving te werken waar jouw organisatorische talenten tot hun recht komen, dan ben jij de persoon die we zoeken!

Functie-eisen

  • Mbo 4 werk- en denkniveau vereist; 
  • Vermogen om snel te schakelen in diverse situaties; 
  • Ervaring met MS Office en kennis van ATS-systemen zijn een pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

 

Aanbod

  • Afwisselende baan in een informele en familiaire organisatie die volop in ontwikkeling is;
  • Mogelijkheid om te werken tussen 32 en 40 uur per week;
  • Op fulltime basis: 25 vakantiedagen, 13 ADV-dagen, 8% vakantiegeld en een goed pensioen;
  • Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband;
  • Voorzieningen zoals een laptop en telefoon voor optimaal uitvoeren van je werk;
  • Veel vrijheid en zelfstandigheid in je werkzaamheden;
  • Onderdeel worden van een jong, gezellig en professioneel team;
  • Werken in een familiebedrijf met een goede en ondersteunende sfeer, waar een gezonde werk-privé balans voorop staat.

Inlichtingen

Linde Regtering

Vragen?

Neem contact op met

Linde Regtering

Bel of app mij terug

Wil je graag dat wij contact met jou opnemen? Laat dan hier je gegevens achter.